Lalki

niedziela, 19 maja 2013

butki buciki buty...


dostałam...
hmm... 
w sumie to nie ja dostałam...
dokładniej panny dostały...
3 pary...
chyba dzień dziecka tuż tuż, bo mój towarzysz życia zaszalał i zrobił mi-im prezent...
butki cudne... chwalimy się...





"pracuję" sobie znowu na Biankowej buźce... takie tam małe kosmetyczne zmiany...  niewielkie...
przy najbliższej okazji Bianka się pokaże to może ktoś je dopatrzy hehe...
ale do czego zmierzam... powiem Wam, że malowanie lal wciąga... niesamowicie wciąga!
i tą moją złotą myślą zakończę...

a nie...
jeszcze coś...
intensywnie myślę nad jakimś małym candy dla moich czytaczo-oglądaczy....
zbliżam się prawie do 5ooo odwiedzin...i jak tak patrzę na tą liczbę to uwierzyć nie mogę...
blog mam w sumie krótko a i nie przypuszczałam, że znajdzie się ktoś kto będzie chciał mnie odwiedzać...

dziękuję Wam  ♥


 

6 komentarzy:

  1. Buciki śliczne! Mam do nich wielką słabość. Niedługo zaprezentuję butki mojej panny :-)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. taki mężczyzna to skarb!!!!takie prezenty to mogłabym zawsze dostawać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny facet. Skarb normalnie. A buty świetne! Uwielbiam lalkowe buty

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te butki! Te trampeczki takie malutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnego masz faceta! co kocha nie tylko Ciebie, ale i Twoje lalki, butki prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne buciki. a gdzie można takie kupić ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz...