Lalki

środa, 6 listopada 2013

komoda...


Dzisiaj pochwalę się moim nowym nabytkiem dla lalek - komodą. Dostałam ją od siostry w prezencie.
Szafkę pewnie większość kojarzy, bo to empikowy zakup. Moja została pomalowana na biało, tak żeby pasować do półki (chyba jej nie pokazywałam na blogu jeszcze). Do komody dostałam super mini rameczkę na zdjęcie z obrazkiem sowy (;D)
Całość prezentuje się tak...




Ubrałam Biankę w sukienkę od Sharon i to ona dzisiaj zaprezentuje walory komody...



Dwie pojemne szufladki pomieszczą mnóstwo lalkowych skarbów.
A Bianka jak to Bianka, przez chwilę pozowała, po czym znalazła inne jej zastosowanie...




Z prezentu jestem bardzo zadowolona i moje dziewczyny też, także dziękujemy bardzo!

Przy dzisiejszej pogodzie kiepsko o dobre zdjęcie. Mój aparat nadal na mnie obrażony i nie łapie ostrości tam gdzie potrzeba. Chyba czas postraszyć go zakupem nowego, może wtedy zacznie współpracować. 

 
Pozdrawiam gorąco pomimo deszczu i zimna!

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam białe mebelki, wraz z ramką prezentuje się rewelacyjnie! Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Komody z empiku pięknie się prezentują w każdej aranżacji. W kolorze białym jest bardzo elegancka, do tego ta stylowa rameczka :)
    Twoje dziewczyny na pewno się bardzo cieszą z nowego mebelka :)
    U mnie też zimno i deszczowo, mimo to pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. oj takie mebelki bardzo lubię :) piękna aranżacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komoda śliczna sama się w taką zaopatrzyłam.Tylko teraz pomysł na przerobienie .A biała jest śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  5. :D lokator komody boski!
    Ślicznie Biance w Irisowej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Komoda niby oklepana, ale na każdym blogu jest inna. Bardzo ładna klasyczna :) A modelka przeurocza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz...