Lalki

środa, 24 września 2014

urlopu nadszedł czas...


Więc na jakiś czas opuszczam Was ;-)
Tak tak mój długo wyczekiwany urlop w końcu nadszedł i od jutra oficjalnie leniuchuję ;D
Zaglądać na Wasze blogi będę, ale tutaj raczej nic się przez ten czas nie pojawi.

Dzisiaj post nietypowy, bo bez lal.
Jedna już zapakowana, czeka w walizce i będzie mi umilać czas na urlopie. Reszta jest naburmuszona za to, że to nie je biorę. No cóż. Zdecydowałam, że zabiorę tylko jedną pannę i tego się trzymam. Postaram się jej zrobić kilka zdjęć.

Tymczasem na pożegnanie, żeby nie był to tylko pusty post pokażę Wam mój dzisiejszy wschód słońca. Uwielbiam wschody i zachody słońca i dosyć często dodaję je na mój ig.

Dzisiejsze niebo przed wschodem...




A chwilę później widok z mojego okna wyglądał tak...




Dziękuję za odwiedziny!
Pozdrawiam serdecznie!

i do zobaczenia za 2 tygodnie :-)

6 komentarzy:

  1. Udanego urlopu :) Wypocznij ile się da :) Ciekawe która panna z Tobą jedzie - szczęściara ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko udanego i słonecznego urlopu Ci życzę :) Czekam na powrót i zdjęcia lali z wakacji ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne zdjęcie :) Życzę udanego wypoczynku i samych słonecznych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny masz widok ;) Udanego wypoczynku, wracaj szybko ze zdjęciami :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz...