Lalki

piątek, 3 lipca 2015

the little mischiefs...


Dzisiaj dotarł do mnie album...





... Album nie byle jaki, bo z pięknymi zdjęciami autorstwa Eileen.
Jeśli ktoś nie zna jeszcze "dolly treasures" to koniecznie powinien poznać! klik

Zdjęcia lalek Eileen są magiczne. Każde na swój sposób wyjątkowe, dopracowane a jej pomysły na pokazanie lal są zadziwiające. Uwielbiam oglądać jej zdjęcia na instagramie, od końca czerwca ruszyła jej strona internetowa, a teraz dostępny jest też album.
A album?  Jest po prostu cudny. Naprawdę polecam!


U mnie lalkowo ostatnio cicho.
W między czasie powstał nowy cukierkowy sweterek. Z wszystkich sweterków, które zrobiłam ten podoba mi się najbardziej...



Pozdrawiam serdecznie! 

8 komentarzy:

  1. Piekny album i rownie cudny sweterek!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny album ! Podziwiam te zdjęcia na Flickr. Super sprawa z tym wydaniem.a sweterek śliczny,tak jak i modelka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię podglądać pasjonatów ;D
    filmik obejrzałam z uśmiechem
    od ucha do ucha!

    zauroczyła mnie fryzurka - zarówno
    moje ulubione kiziołki-miziołki, jak i
    kolorystyka - dwubarwne łakocie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznotny (śliczny i słodki ;-) sweterek. Wygląda całkiem jak cukierek! Dobra robota! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo cukierkowy jak i sama modelka :)
    Zaraz zaglądnę, żeby pooglądać zdjęcia ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek śliczny, modelka również !!!
    Album z takimi ślicznotkami też bym mogła mieć ... Więc tym bardziej gratuluję ...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się "czaję" na ten album ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zakup. Też od jakiegoś czasu się do niego przymierzam. Uwielbiam te zdjęcia! :)
    Sweterek jak zwykle piękny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz...